Dyskusja Archiwisty:NLoriel/Archiwum 2
Tłumaczenie
Mógłbyś przetłumaczyć do końca stronę Prześlij plik, chodzi o podpisy przy polach. Trzeba też zmienić tekst, po nie ma tam pola o prawach autorskich, jest tylko "Obserwuj"
Szablony-źródła
Bardzo ładne. Dzięki. --Bastion_3557 20:32, 26 wrz 2006 (CEST)
Mapka - tłumaczenia
No więc tak:
- Cloak of the Sith? (blisko Tatooine)
- DEATH WIND CORRIDOR (również blisko Tatooine)
- CORELLIAN RUN - TRASA KORELIAńSKA?
- CORELLIAN TRADE SPINE - ??
- RIMMA TRADE ROUTE - RIMMAŃSKI SZLAK HANDLOWY?
- NOTHOIIN CORRIDOR (blisko Sluis Van) - KORYTARZ NOTHOIIN? NOTHOIIAŃSKI KORYTARZ?
- BRAXANT RUN - przebiega obok Phaedy...
- GORDIAN REACH
- DARAGON TRAIL (oba blisko Yavina)
- Nie mam pojęcia jakie są prawidłowe polskie nazwy, proszę o podpowiedź. Wszystkie polskie odpowiedniki to tylko moje domysły, a chcemy przecież żeby mapa była jak najbardziej zgodna z polskim, "oficjalnym" nazewnictwem, nie ? ^^ Dzięki wielkie :) --Sky 23:52, 15 paź 2006 (CEST)
Daj znać
Daj znać, jak już wrócisz z podróży poślubnej :)
wspolpraca
Hej! Jak wiesz jestem czlonkinia zakonu PotLS. Moja Akademia jest zainteresowana wymiana bannerow i wspolpraca - chcielibysmy byc przyjaciolmi Biblioteki Ossus tak jak Bastion czy Imperial City.
Moc z Toba! Aina Nan Kumari, Jedi Knight from PotLS
Lambent w lightsaberze
Lambentów było co prawda duzo, ale TYLKO Anakin miał go w swoim mieczu. A co do tego czy to był kryształ główny to chyba tak. ~Yun
Prawa autorskie.
Chciałbym prosić o pomoc w sprawie moich problemów z prawami autorskimi. Pisząc te artykuły wzorowałem się na podobnym artykule X-Wing. Wtedy jeszcze nie było w nim umieszczona informacja o naruszonych prawach autorskich. W takim razie przepraszam za te uchybienia. Będę się starał nie popełnieć takich błędów. Czyli skąd mam czerpać informacje do artkułów ? Czy mam pisać własny tekst i wzorować się na przewodnikach ? Proszę o pomoc to były moje pierwsze teksty. Proszę o wyrozumiałość. ~Vader206
zaproszenie
Dyskusja Biblioteka Ossus:Propozycje do polecanego artykułu -zapraszam do głosowania w sprawie zmian w sposobie wyboru polecanego artykułu. Każdy głos się liczy. Darth petter 12:29, 10 gru 2006 (CET)
meduzy
w artykule sksowałeś nazwę Jellyfish Cove, czyli planety zamieszkałej przez meduzy i nie wiem, czy Zatoka Meduz to tłumaczenie nazwy planety, czy po prosu nazwa miejsca. pytam bo chciałem zrobic artykuł o tej planecie, by pozbyć się czerwonych linków z artykułu Lekka służba. pozdr. Darth petter 20:24, 27 gru 2006 (CET)
hasła z Stoczni Sluis Van
myślę, że do artykułów z Sluis Van przydałyby się jakieś zdjęcia, a widziałem, że na tej stronie jest ich masa, więc myslę, że mógłbyś je powklejać do artykułów. pozdr Darth petter 13:18, 28 gru 2006 (CET)
a czy jesli, ja lub inny archiwista posiada zdjęcia, obrazki, etc do tych haseł to można je wklejać? Darth petter 15:19, 28 gru 2006 (CET)
co do obrazków, to chyba nikt nie przestrzega prawa autorskiego, bo u nas jest masę stron z obrazkami wyciętymi z komiksów i innych z rzeczy, które nie powinny tu być. ja wysłałem meila do Dark Horse Comics z pytaniem, czy mozna wykorzystywać ich grafiki, odpisali mi, żebym kontaktował się z Rotsoni, czy jak jej tam, ale ona do dziś mi nie odpisała. Tak, że trzeba zebrać w końcu jakiś spis obrazków, które można umieszczać, a których nie, bo później może być problem (usunięcie 1500 grafik, to trudna robota). Darth petter 15:39, 28 gru 2006 (CET)
- No i ten brak przestrzegania prawa autorskiego powstrzymuje niektórych od działania na Ossusie...
- Jest też kolejny haczyk - Ossus nie przestrzega cudzych praw autorskich (grafiki), ale sam głośno protestuje, gdy ktoś nie przestrzega praw autorskich Ossusa. Coś tu chyba nie gra?--Piotr Mikołajski 10:58, 30 gru 2006 (CET)
Przekierowanie
Dlaczego zrobiłeś przekierowanie "Gamorrean"? Ja rozumiem, że Gamorreanin i Gamorreanie powinny linkowac, ale po co nam dopełniacz liczby mnogiej?--Yakobot 18:38, 4 sty 2007 (CET)
No do tego będzie słownik :P Więc chyba przekierowanie niepotrzebne. Encyklopedia jest POLSKA! I jesczez jedno wazne, pilne pytanie. Jak kodowane sa znaki w ossusie? Chodzi mi konkretnie o "ł". Jak zrobiłes, że jest "główna", jako nazwa przestrzeni nazw, a nie "G?owna". --Yakobot 18:44, 4 sty 2007 (CET)
Archwista
- Wszystkich Archiwistów przemianowało na użytkowników. --Yakobot 02:37, 23 sty 2007 (CET)
Niestety N'L.... nie ma tego w Localsettings :( w pliku polksiego języka jest dobrze - Archiwista. Nie wiem, czemu pojawia się użytkownik. --Yako 12:11, 23 sty 2007 (CET)
Z wookiee
Ten szablon jest IMHO niepotrzebny. Formalnie wszędzie gdzie się da napisaliśmy, że NIE tłumaczymy bezmyślnie tekstów z wookiee, bo nie jest to dobre i stuprocentowo weryfikowalne źródło. Zatem istnienie takiego szablonu mija się z celem. Poza tym tłumaczenie nie jest kopiowaniem zgodnie z moim rozumieniem licencji GNU więc nie trzeba tego oflagowywać. Istnienie tego szablonu, to jak dla mnie, zachęcenie do bezmyślnego, nieweryfikowanego tłumaczenia z Wookiee. --Yako 22:30, 23 sty 2007 (CET)
Ery
Widzę że edytowałeś teraz te wszystkie ery... co do NEJ, to mogę sam to wszystko ułożyć, bo trochę się pokomplikowało :) tzn. ta cała Wojna z Yuuzhan Vongami, jest jeszcze przecież konflikt z Mrocznym Gniazdem i tak dalej... a więc nazewnictwo nie do końca się zgadza, bo to trochę szerszy okres. porobię to, ale dopiero jak (mam nadzieję) będę mieć uprawnienia Jedi, bo bez przenoszenia stron nie da rady. A tak wogóle to widzę, że Ery wydawnicze idą swoją drogą, a "Ery" swoją drogą... zaczyna się wszystko trochę za bardzo mieszać...--Sky 21:48, 4 lut 2007 (CET)
teraz przeglądnąłem wszystko i w sumie rzeczywiście bałagan jest niezły. kategorie są pomieszane, w jednym szablonie jest odnośnik do NEJ (ery wydawniczej) a inny odnośnik do Republiki - to już tam jest opisana jej historia... --Sky 21:54, 4 lut 2007 (CET)
co do tych er: jeśli bardzo chcesz, to możesz połączyć te wszystkie ery (era chronol.+era wydawn. razem), choć ja nie widzę takiej potrzeby. po pierwsze, teraz na stronie jakiejkolwiek ery jest odnośnik do odpowiednika tej samej, tylko że chron/wydawn. poza tym, o ile np. w nej czy erze dziedzictwa (wydawniczej) tych źródeł nie będzie tak strasznie dużo, to akurat w erze imperium artykuł rozrośnie się do napraaawdę sporych rozmiarów, podobnie jak w erze upadku starej republiki - książki, komiksy, gry... w każdym bądź razie, jeśli chcesz to rób - ale wydaje mi się, że na razie wygląda to w miarę dobrze i można się zająć ważniejszymi problemami, a z erami kombinować później, jeśli rzeczywiście jest taka potrzeba :)
Kategorie
Z miłą checią, ale najpierw muszę dojść jak się to robi ...:D Czy to co napisałeś w tym poście jest schematem jak nalezy sie za to (tj.dodawanie nowej katagorii) zabrać? Pozdrawiam również :)~~Masterjade
Dzięki, wyglada na to, że działa :)~~masterjade
Cite
Ok. bzyknę to dziś lub jutro. Narazie się coś nie mogę na serwer wbić :/ --Yako 21:29, 5 lut 2007 (CET)
Prośba o kontakt
Czołem.
Mógłbym prosić o kontakt via GG (4036564)? Chciałbym porozmawiać o Ossusie.
Pozdrawiam,
Łukasz 'TOR' Garczewski
LOL
Fajne komentarze do blokowanych... :) Coś nie tak w pracy czy coś, jakieś nerwy? :P --Yako 14:11, 6 lut 2007 (CET)
eeee?
Wrzucilem obrazki, zmienilem szablon, zainstalowalem "Cite"...Ale tutaj pojawia się error: Przynajmniej u mnie strona Special:Version jest pusta, więc nawet nie wiem, czy Cite zaskoczyło :P --Yako 11:31, 8 lut 2007 (CET)
Po wyhashowaniu odwołania w LocalSettings strona specjalna działa. Zgłaszam błąd na BugZillę. --Yako 11:57, 8 lut 2007 (CET)
- Ta. wrzuciłem wszystko. trzy razy sprawdziłem wielkość liter i tym podobne. --Yako 12:09, 8 lut 2007 (CET)
http://bugzilla.wikimedia.org/show_bug.cgi?id=8920 --Yako 12:28, 8 lut 2007 (CET)
obrazki er
Ska masz info, ze te obrazki er ktore podeslales sa prawidlowe - zwlaszcza ten Era1.png. Tutaj jest info:
http://www.starwars.com/eu/lit/novel/news20001026.html Skoro oficjalna podaje takie logo to chyba powinnismy sie tego trzymac :/ --Yako 17:10, 8 lut 2007 (CET)
Blokada
Możesz odblokować moją stronę.....--Prymonek 16:41, 11 lut 2007 (CET)
No właśnie
W życiu bym nie wpadł, że to coś z kodowaniem. Ok robie sobie bekap Localsettings -- Yako•Dyskusja• 12:21, 22 kwi 2007 (CEST)
Jakiś pomysł
Właśnie zauważyłem :/ Specjalna:Wantedpages --Yako 23:55, 1 maj 2007 (CEST)
hyhy
Dzięki, działacz to za dużo powiedziane :P, na razie wisi nade mną matura, a i tekstami na ossusie będzie trudno zabłysnąć, patrząc na ich poziom :P Borys ru 13:42, 2 maj 2007 (CEST)
Problem ze znakiem & w nazwie
Pojawił się problem ze znakiem &. Jeśli grafika ma go w nazwie to nie chce się wyświetlać strona tego pliku. Podobnie gdy pojawia się w nazwie hasła patrz Tag & Bink kopnęli w kalendarz 1. Początkowo hasło wyświetlało się, ale po mojej edycji brak jest do niego dostępu. Zobacz czy da się coś z tym zrobić. To musi być coś z ustawieniami bo na Wokiee nie ma z tym problemu. DantE Dyskusja 20:57, 14 maj 2007 (CEST)
Słownik
Sorry za ferrobeton - zasugerowałem się Wookiee, tam jest napisane że to jest to samo... link (bo jak tworzę te hasła to Wookiee jest najlepszym źródłem jeśli chodzi o nazewnictwo bo tam tego najwięcej... nawet jak nie znam nazwy oryginalnej to kieruję się słowami-kluczami) Sky Dyskusja 08:28, 1 cze 2007 (CEST)
Identycznie sprawa ma się z innymi materiałami - looknąłem sobie na kategorię materiały na Wookiee i tam tego jest naprawdę sporo, nawet nie sądziłem że aż tyle istnieje. Wiadomo, plastal, te wszystkie odmiany szkła i Bóg wie jeszcze co. Chyba trzeba by najpierw ogólnie ustalić co i jak przyjąć żeby (żeby nie było zgrzytów tak jak przy tym ferrobetonie).
Pozostaje jeszcze sprawa tłumaczeń nazw w Galaktyce (choćby to nieszczęsne Cloak of the Sith)... dziś wieczorkiem zrobię sobie kolejną rundkę i zacznę wpisywać te nazwy które jeszcze nie doczekały się polskiego oficjalnego odpowiednika, a Ty jako specjalista zweryfikuj potem moje działania, bo te będą wyjątkowo delikatne, ok? :) Ale będę dodawał wszystko tak by tłumaczenia były jak najwierniejsze a przy tym niegłupie, oczywiście będę się kierował Twoimi wskazówkami ze wcześniejszych dyskusji (o tej mapie). Sky Dyskusja 13:53, 1 cze 2007 (CEST)
Zerknij przy okazji na Słownik Ossus:Starswarm Cluster. Cloak of the Sith to przy tym nic :P Sky Dyskusja 21:00, 2 cze 2007 (CEST)
Ostatnie zmiany
Czy da się zrobić tak żeby podczas przeglądania ostatnich zmian ukryć edycje Borysa? Bo po prostu nie mogę się niczego doczytać jak zawala recent changes grafikami... -- Sky Dyskusja 09:35, 8 cze 2007 (CEST)
Grafiki i ich źródła/autorzy
hm, mógłbym sie tym zająć w wolnej chwili :P, co do sankcji to raczej wywalać takie bez podanego źródła. A co to szablonu to są Kategoria:Szablony - pochodzenie obrazka, ale trzeba by je ujednolicić i nie ma w nich podania informacji o prawach autorskich czy licencji. Myślę, że coś takiego jak ten z Wookie było by ok. -- Borys ru 10:17, 8 cze 2007 (CEST)
Gwiezdna Kuźnia
Jak to jest z tą nazwą? Drugi człon pisze się z dużej czy z małej litery? Bo samo hasło jest pod nazwą Gwiezdna Kuźnia, a w samym haśle drugi człon pisany jest z małej. Zawsze mi się wydawało że w obu powinny być duże litery, tak samo jak np. Gwiazda Śmierci itp. A jeśli jednak z małej to trzeba będzie przenieść pod właściwą nazwę. -- Sky Dyskusja 17:40, 13 cze 2007 (CEST)
Cytaty
Czy specjalne strony z cytatami są pod takimi samymi zasadami jak te cytaty w artykułach i zasady do nich umieszczone w zaleceniach edycyjnych? Czyli źródło dokładne - nazwa, autor, rok wydania, ew. tłumacz etc. Bo jeśli tak to wszystkie strony z cytatami trzeba będzie gruntownie przeedytować jeśli chodzi o źródła, a same zasady dot. cytatów IMHO powinny być zamieszczone gdzieś w bardziej widocznym miejscu, bo starsi użytkownicy po prostu do nich (zaleceń edycyjnych) nie zaglądają. -- Sky Dyskusja 19:34, 28 cze 2007 (CEST)
Słownik
Do powyżeszego -> aha. A co do podkategorii do statków kosmicznych w Słowniku to resztę pozostawiam Tobie, bo nie mam pojęcia gdzie przyporządkować resztę statków, które zostały w kategorii głównej. -- Sky Dyskusja 20:59, 28 cze 2007 (CEST)
Dziękuję
Coraz więcej nas, magistrów na Ossusie :P i w Fandomie :P -- Yako Dyskusja 19:13, 11 lip 2007 (CEST) Nie. Temat to: "Człowiek jako istota dialogiczna w filozofii Tischnera" -- Yako Dyskusja 20:54, 11 lip 2007 (CEST)
Możesz sprawdzić swoją skrzynkę w wolnej chwili? -- Bastion_3557 Dyskusja 16:30, 14 lip 2007 (CEST)
Krążowniki kalamariańskie
Witam, mógłbyś mi wyjaśnić skąd się wzięły myślniki w oznaczeniach krążowników kalamariańskich? Na wookiee ich nie stosują, w przewodniku też ich nie ma. --Morthal 17:45, 27 lip 2007 (CEST)
Zrobione, wszelkie hasła pozbawione myślników. --Morthal 12:00, 30 lip 2007 (CEST)
Ken Palpatine?
Temat rodziny Sidiousa to wątek, który nawet Wizardzi w swoich retconach postanowili zostawić w spokoju. Na moje oko wypada poza kanon, w przeciwieństwie do ukochanych przez Abla G. Penę Proroków Ciemnej Strony...--Misiek 01:06, 8 sie 2007 (CEST)
Grafiki
Możesz sprawdzić co się ostatnio stało z obrazkami bo nie wyświetlają się niektóre w infoboxach i gdy da się wartość thumb. Zobacz na stronie Archiwista:DantE/Junkyard. DantE Dyskusja 21:34, 9 sie 2007 (CEST)
Moce
Hej, podobno pracowałeś nad polonizacją KotORa II... czy dałbyś radę skombinować listę technik Mocy (tzn. wasze tłumaczenia nowych mocy które się pojawiły, a jakbyś miał gdzieś jeszcze listę mocy z KotORa 1 to w ogóle byłoby git), to bym je wprowadził do Słownika. Bo szukałem na forum strony głównej KotORa II PL i nie znalazłem, a nie mam teraz dostępu do tych gier. Sky Dyskusja 01:54, 15 sie 2007 (CEST)
Wikiskładnia
Stawia się? Hmm, zawsze myślałem, że nie, i dlatego poprawiałem. Skoro tak, to przepraszam. --Shedao 10:42, 18 sie 2007 (CEST)
Artykuł polecany
Chyba czas najwyższy zmienić, bo ten już jest baaaardzo długo :) Sky Dyskusja 12:51, 21 sie 2007 (CEST) Nie jestem pewien, chyba Yako.
Mógłbyś usunąć przekierowanie z Szablon:Legacy ? Bo chcę pod tą nazwę przenieść szablon komiksów, a książki są pod Szablon: DziedzictwoMocy Sky Dyskusja 16:06, 22 sie 2007 (CEST)
Już wszystko ok :) Sky Dyskusja 18:48, 22 sie 2007 (CEST)
Ród Solo
Jeżeli mam być szczery to nie mam zielonego pojęcia z kąd wytrzasnąłem tą Siollę , ale z tego co pamiętam to gdzieś się takowa , przewinęła no nic błąd natychmiast poprawiam. - Horus
Rakatanie
Hej, słuchaj, jakbyś mógł dodać deklinację do hasła Słownik Ossus:Rakata, to byłbym bardzo wdzięczny :) Bo mam z tym pewne problemy w ich przypadku i nie chcę czegoś sknocić, a myślę, że przyda się to pani Jagiełowicz po rewelacjach, jakie zafundowała nam w Drodze zagłady ;) Odmiana liczby pojedyńczej i mnogiej. Sky Dyskusja 19:57, 5 wrz 2007 (CEST)
Bastila Shan
Została już przeze mnie zredagowana (a nie było to łatwe :D), więc możesz co innego brać na celownik ;) Sky Dyskusja 21:37, 10 wrz 2007 (CEST)
Przestworza
Ja tutaj wymyślam jakieś KotORy, Marvele, a najbardziej znaną i oczywistą rzecz jaką był Lot pominąłem... dzięki ^^ Sky Dyskusja 09:01, 26 lis 2007 (CET)
Rimmański Szlak Handlowy
A propos tej dyskusji - tak teraz popatrzyłem na pierwowzór (tzn. tę mapkę na Wookiee), tam sektor Darpa leży w Mid Core. Bormea natomiast w Core. Mid Core to to samo co Core Worlds? Sprawdziłem oryginał w Lords of the Expanse - Sector Guide - tam szlak kończy się na Abregado-Rae, które znajduje się dosłownie na końcu Kolonii - a następnie wyszczególnione jest dopiero Jądro (Core), nie ma zaznaczonych ani obu tych sektorów, ani rejonu Mid Core. Więc co, może po prostu załaduję nową mapkę z Lords of Expans spolszczoną? Bo na Wookiee źródło tej grafiki to właśnie ten podręcznik, no ale trochę się różnią... Sky Dyskusja 13:36, 26 lis 2007 (CET)
WEdycji
Uspokój się trochę z tymi timeoutami, Vol Thrane ostatnią edycję w haśle Bitwa o Coruscant przeprowadził... tydzień temu. To jeszcze o jakieś pół roku za mało na timeout, imo ;) -- Shedao Dyskusja 14:47, 7 gru 2007 (CET)
- ? od kiedy niby? Ludzie tym szablonem rezerwują sobie artykuły, które mają napisać - i owszem, było parę nadużyć, ale generalnie szablon sprawuje się dobrze. A po co zmieniać coś, co działa dobrze? Po półtorej roku, nagle i bez przedyskutowania? -- Shedao Dyskusja 14:50, 7 gru 2007 (CET)
o! dobrze, że mi przypomniałeś, bo to rezerwowałem przed przeprowadzką i zapomniałem, Cóż, nrazie szablon wycofam, ale gram w KOTORa, więc jak co to uzupełnie ;] Louie1449 14:57, 7 gru 2007 (CET)
- Nie, można zdjąć - Jaro 16:24, 7 gru 2007 (CET)
Zapomniało mi się troche o tym artykule , ale wkrótce go zrobię Bakuś 19:24, 7 gru 2007 (CET)
WEdycji
Dżizys Krajs, zupełnie zapomniałem o tym haśle.... Wstawiłem szablon jeszcze przed wakacjami i o nim zapomniałem. Sorki za to. Abe 11:48, 8 gru 2007 (CET)
Haslo Corran Horn
Jak wyzej, sorki za to ;] Musze znalezc czas na Ossusa ale jakos tak ... czasem tak bywa ;/ Mozna go smialo wywalic, dzieki za przypomnienie :)revan 09:24, 10 gru 2007 (CET)
No to trzeba oflagowywać. Po dodaniu potlsowych haseł traktujemy je prawie dokłądnie tak, jak każde inne hasło dodane do ossusa. Po prostu :P -- Yako Dyskusja 17:33, 10 gru 2007 (CET)
WEdycji itp.
Oczywiście będę kontynuował tę galaktyczną wojnę domową, wszak nie dojechałem nawet do bitwy o Yavin, sęk w tym, że ostatnimi czasy prawie w ogóle nie mam czasu, by nawet na kompie usiąść. A obowiązki mi się spiętrzają... dlatego hasło będzie musiało jeszcze trochę poczekać. Ale zrobię je. Prędzej czy później.
Co do tych form, to ta technika wygląda mi na kolejną wariację typu Dun moch itp. Nie podciągałbym tego pod żadną formę. --Misiek 18:41, 12 gru 2007 (CET)
Jedi Academy broń i moce
Cześć porządkowałem gry i wpadłem na pliczek z moim tłumaczeniem broni i mocy w Jedi Academy. Może na coś ci się przyda ;)
Broń
- Snajperski Karabin rozrywający Tenloss DXR-6 (Tenloss DXR-6 Disruptor rifle)
Ta straszliwa broń oddziałuje na materię ma poziomie molekularnym, niszcząc z łatwością z dużej odległości żywy cel. Z powodu niehumanitarnej natury tej broni, DXR-6 jest wyjęty spod prawa w całej galaktyce i jest generalnie używany tylko sporadycznie przez droidy i oddziały Resztek Imperium. Podstawowy Atak - Pojedynczy, celny strzał przechodzący przez miecze świetlne, duża prędkość i mały promień zniszczeń. Zabiera 3 jednostki amunicji. Alternatywny Atak - Tryb snajperski: po przytrzymaniu spustu pojedynczy strzał całkowicie dezintegruje cel i zużywa więcej energii. W pełni naładowany strzał pochłania 30 jednostek amunicji. Typ Amunicji - Magazynek Energetyczny (Power cell)
- Kusza energetyczna Wookieech (Wookiee Bowcaster)
Z wyglądu archaiczna broń wyprodukowana przez Wookiech na Kashyyyk. Miota pociski metalowe zamknięte w ładunku energii. Zdolna jest do wyrządzenia dużych zniszczeń, lecz do posługiwania się nią niezbędna jest ogromna siła fizyczna. Większość kusz poza granicami rodzinnego świata Wookiee jest sprzedawane ze specjalnym wyposażeniem, które pozwala na korzystanie z broni słabszym istotom. Podstawowy Atak - Powolny, pojedynczy strzał o średniej mocy. Przytrzymanie spustu ładuje broń, aby wystrzelić 1, 3 lub 5 pocisków. Nienaładowany strzał kosztuje 5 jednostek amunicji, a w pełni naładowany - 25. Alternatywny Atak - nieco szybsze strzały, które odbijają się od napotkanych przeszkód. Także kosztuje 5 jednostek amunicji. Typ Amunicji - Magazynek Energetyczny (Power cell)
- Ciężki imperialny karabin samopowtarzalny (z granatnikiem) (Imperial Heavy Repeater with Concussion Launcher)
Ta niszcząca broń jest nadzwyczjnie śmiercionośna, strzela szybkimi seriami pocisków z metalu. Siły Imperialne korzystają z tej broni do kierowania tłumem oraz aby rozciagnąć siłę ognia na duży obszar. Podstawowy Atak - bardzo szybki ogień o sporym rozrzucie, szybko zużywa amunicję, mimo iż zabiera tylko 1 jednostkę na strzał. Alternatywny Atak - pocisk energetyczny o sporym promieniu wybuchu i małym zasięgu. kosztuje 8 jednostek amunicji. Typ Amunicji - Magazynek Metalowych Pocisków (Metallic bolts)
- Elektromagnetyczne Działko impulsowe DEMP 2 (Destructive Electro-Magnetic Pulse 2 Gun)
Zwykle nazywany DEMP 2, ten karabin impulsowy jest używany głównie przeciwko droidom i urządzeniom elektrycznym. DEMP 2 strzela potężnymi ładunkami jonowymi, które niszczą systemy elektroniczne. W odróżnieniu od poprzednich wersji tej broni, pociski jonowe DEMP 2 są w stanie uszkodzić żywą materię. Podstawowy Atak - Pojedynczy strzał, ogłusza ludzi, niszczy droidy. Zużywa 8 jednostek amunicji. Alternatywny Atak - Atak energetyczny ładowany przez przytrzymanie spustu, stwarza poszerzającą się powłokę energii elektromagnetycznej, która z kolei uszkadza humanoidy, droidy i działka wieżyczek. W pełni naładowany pochłania 30 jednostek amunicji. Typ Amunicji - Magazynek Energetyczny (Power cell)
- Karabin rozpryskowy Golan Arms FC-1 (Golan Arms FC1 Flechette Weapon)
Powszechnie wykorzystywana przez oddziały policyjne Corporate Authority Sector i szturmowców imperium, FC1 strzela seriami metalowych pocisków. Ta broń została skonstruowana do uszkodzenia kilku celów na niewielkim obszarze, ale właściciel broni musi uważać, aby uniknąć rykoszetu pocisków. Podstawowy Atak - Pojedynczy strzał rozżarzonych do czerwoności metalowych odłamków, zabójczych dla nieopancerzonych lub lekko opancerzonych ofiar o olbrzymim rozrzucie. Praktycznie niemożliwe jest stosowanie tej broni na długim dystansie. Zabiera 8 jednostek amunicji. Alternatywny Atak - Strzał odpala dwie odbijające się od ziemi miny, które detonują po upływie określonego czasu lub przu kontakcie z celem. Granaty te mają optymalny zasięg 100 metrów, maksymalny zaś - do 250 metrów Typ Amunicji - Magazynek Metalowych Pocisków (Metallic bolts)
- Karabin bojowy Stouker (Stouker Concussion Rifle)
Wystrzał ze Stoukera generuje eksplozję rozciągającą się w okręgu o średnicy 4 metrów. Podstawowy Atak - powolne pociski zadające olbrzymie obrażenia na niewielkim obszarze, nie można ich odbić mieczem, ale można je odepchnąć mocą. Każdy zabiera 40 jednostek amunicji. Alternatywny Atak - pocisk o dużej prędkości, zadający jeszcze większe obrażenia, ale nie posiada pola rażenia. Zabiera aż 50 jednostek amunicji. Typ Amunicji - Magazynek Metalowych Pocisków (Metallic bolts)
- Przenośna Wyrzutnia Rakiet MMerr-Sonn PLX-2M (Merr-Sonn PLX-2M Portable Missile System)
Merr-Sonn PLX jest bardzo potężną bronią, która strzela pociskami Arakyd 3T3. Jest bardzo niebezpieczna w zamknietych, małych pomieszczeniach, ale jest za to niezmiernie efektywna jako 'inteligentna' broń śledząca cel. Podstawowy Atak - Strzał pojedyńczą rakietą w kierunku celu Alternatywny Atak - Pojedynczy wystrzał 'inteligentnej' rakiety która śledzi ruchomy cel i eksploduje po jego osiągnięciu. Typ Amunicji - Pociski Rakietowe (Rockets)
- Detonator Termiczny (Thermal Detonator)
Detonator termiczny to granat, który uwalnia energię termiczną, zdolną zniszczyć wszystko w zasięgu rażenia. Podstawowy Atak - Detonator eksploduje po krótkim czasie. Dluższe przytrzymanie STRZAŁU - dalej rzucisz detonatorem Alternatywny Atak - Detonator eksploduje w momencie uderzenia w przeszkodę. Przytrzymanie ALT-STRZAŁ spowoduje jeszcze dalszy rzut
- Mina Laserowa (Trip Mines)
Miny Laserowe emitują promień lasera, usytuowany koło materiału wybuchowego. Laser zostaje zaktywizowany po zainstalowaniu miny i jego promień rozprzestrzenia się aż do najbliższej napotkanej powierzchni. Jeżeli promień zostanie przecięty, lub zostanie oddany strzał do materiału wybuchowego, mina zdetonuje i uszkodzi wszystko w zasięgu rażenia. Podstawowy Atak - Po zainstalowaniu, mina detonuje po przecięciu promienia lasera. Alternatywny Atak - Po zainstalowaniu mina eksploduje w momencie gdy wróg znajdzie się w odpowiedniej odległości, uszkadzając wszystko w zasięgu rażenia.
- Pakiet Detonacyjny (Detonation Packs)
Pakiet Detonacyjny jest małym ładunkiem wybuchowym ze zdalnym lub czasowym zapalnikiem. Pakiety Detonacyjne są zwykle używane do przygotowania zasadzki na wroga lub do otwarcia zablokowanych drzwi. Podstawowy Atak - Umiejscowienie pakietów przez użytkownika. Alternatywny Atak - Ekslozja wszystkich umieszczonych ładunków.
- Pałka ogłuszająca (Paralizator, Pałka elektryczna)(Stun Baton)
Zwykle używana do zaprowadzania ładu wśród więźniów. Została zaprojektowana w celu ogłuszenia przeciwnika, gdy nie jest konieczne jego uśmiercenie. Podstawowy Atak - Wytwarza wysokie napięcie elektryczne o bardzo małym natężeniu. Poraża to układ nerwowy napastnika, czyniąc go niezdolnym do dalszej walki. Skuteczna na małe odległości.
- Elekroniczna Lornetka Neuronowa Model TD2.3 (Neuro-Saav Model TD2.3 Electrobinoculars)
Lornetka działająca przy słabym jak i normalnym oświetleniu. Przybliża odległe przedmioty jednocześnie podając informacje o cechach oraz odległości do obserwowanego obszaru. Zasilana jest przez normalne baterie. Wskaźnik wskazuje bieżące zużycie baterii.
- Pojemnik Bacta BioTech (BioTech Bacta Canister)
Pojemnik Bacta jest przenośnym, jednorazowym pojemnikiem maści bacta do użycia w nagłym wypadku. Zaprojektowany do użycia w terenie. Leczy rany i przywraca witalność. Niezbędny w terenie podczas działań bojowych.
- Dron Zwiadowczy (Zdalniak ćwiczebny) (Seeker Drone)
Jest używany podczas treningu Jedi, w celu praktyki umiejętności w posługiwaniu mieczem, Zwiadowca krąży koło swojego pana i atakuje każdego, kto go zaatakuje. Dron działa w trybie automatycznym przez pewny czas, a potem sam się niszczy, gdy wyczerpuje się jego energia.
- Gogle ze Wzmacniaczem Oświetlenia (Light Amplification Goggles)
Znane jako infra-gogle, to pomocnicze urządzenie wyrównuje bilans poziomów światła. Poprawia widoczność, jednak przedmioty są widoczne w zielonym zakresie światła. Gogle zasilane są przez zwykłe baterie, których tempo zużycia jest podobne jak w przypadku Elektronicznej Lornetki Neuronowej. Gogle ze Wzmacniaczem Oświetlenia mogą być używane podczas walki, jednak pozbawione zasilania nie funkcjonują.
- Przenośny Wartownik Szturmowy (Portable Assault Sentry)
Jest to śmiertelnie groźna broń wielkości dużego plecaka. Raz uruchomiona kontroluje spory obszar wokół siebie i atakuje automatycznie każdego nieprzyjaciela w swoim zasięgu. Czas pracy Wartownika zależy od zużycia baterii. Zużytej baterii nie można wymienić.
Moce
- Leczenie Mocą (Force Heal)
Czas trwania: Skutek natychmiastowy Pole działania: tylko Jedi Skutek: Jedi ma zdolność samoleczenia swych ran i obrażeń. Na początku może leczyć się stojąc w miejscu, ale wraz ze wzrostem poziomu zwiększa się skuteczność leczenia i w można jednocześnie poruszać się i leczyć.
- Moc Skoku (Force Jump)
Czas trwania: Bezpośredni Pole działania: tylko Jedi Skutek: Pozwala Jedi wykonać nadludzki skok wzwyż.
- Moc Szybkości (Force Speed)
Czas trwania: 10 sekund Pole działania: Jedi i jego otoczenie Skutek: Jedi przyspiesza swoje działania, efekt widoku otoczenia w zwolnionym tempie.
- Pchnięcie Mocą (Force Push)
Czas trwania: Skutek natychmiastowy Pole działania: Obiekty lub osoby Skutek: Pozwala Jedi, odepchnąć przedmioty daleko od siebie, również np skierowaną w siebie zblizającą się rakietę oraz ataki Duszenia Mocą.
- Przyciąganie Mocą (Force Pull)
Czas trwania: Skutek natychmiastowy Pole działania: Obiekty lub osoby Skutek: Pozwala Jedi przyciągać określone obiekty w swoim kierunku.
- Perswazja Mocą (Oszukanie Umysłu?) (Mind Trick)
Czas trwania: Zmienny Pole działania: Humanoidzi Skutek: Pozwala Jedi, zmylić uwagę przeciwnika i\lub go oszukać.
- Duszenie Mocą (Force Grip)
Czas trwania: Natychmiastowy Pole działania: Tylko żywe istoty Skutek: Pozwala Jedi udusić lub okaleczyć przeciwników.
- Porażanie Mocą (Force Lightning)
Czas trwania: Zmienny Pole działania: Tylko żywe istoty Skutek: Pozwala Jedi wykonać niszczący energetyczny atak na swych wrogów. Na początku błyskawicą, potem śmiercionośną burzą.
- Obrona Mieczem Świetlnym (Lightsaber Defense)
Czas trwania: Zawsze aktywne Pole działania: Brak Skutek: Jedi może blokować uderzenia i strzały swym mieczem.
- Atak Mieczem Świetlnym (Lightsaber Offense)
Czas trwania: Zawsze aktywne Pole działania: Brak Skutek: Wraz ze wzrostem doświadczenia Jedi wzrasta skuteczność w atakowaniu mieczem.
- Rzut Mieczem Świetlnym (Lightsaber Throw)
Czas trwania: Chwilowy Pole działania: Pole widzenia Jedi Skutek: Jedi może rzucić mieczem i sterować jego lotem.
- Absorpcja Mocą (Force Absorption)
Czas trwania: 20 sekund Pole działania: tylko Jedi Skutek: Jedi może wchłonąć ciemną energię Mocy, Moc Pchnięcia i Moc Przyciągania skierowane w jego kierunku. Zwiększa tym samym poziom swojej Mocy.
- Ochrona Mocą (Force Protection)
Czas trwania: Zmienny Pole działania: tylko Jedi Skutek: Chroni przed fizycznymi atakami, ataki mieczem świetlnym i strzałami z blastera. Nie redukuje całkowicie obrażeń lecz je zmniejsza.
- Wzrok Mocy (Wyczuwanie Mocą)(Force Sense)
Czas trwania: Zmienny Pole działania: Obiekty lub osoby Skutek: Pozwala Jedi, dostrzec osoby i przedmioty ukryte za ścianami lub innymi przeszkodami fizycznymi oraz ukazać ich naturę. Pozwala przeciwdziałać Oszołomieniu. Na najwyższym poziomie Wizji Jedi rozwija szósty zmysł, który wykrywa zagrożenia ze strony snajperów.
- Wysysanie Mocy (Force Drain)
Czas trwania: Zmienny Pole działania: Tylko żywe istoty Skutek: Pozwala Jedi przenieść esencję życiową atakowanej osoby do siebie.
- Mroczna Furia (Force Rage)
Czas trwania: 10 sekund Pole działania: tylko Jedi. Skutek: zmniejsza ilość punktów życia gracza, w zamian zwiększa siłę zadawanych obrażeń, szybkość i odporność, oraz wytwarza pole ochronne. Jedi, nie może zginąć (pozostaje z 1 punktem życia). Potrzeba więcej czasu na regenerację po użyciu tej Mocy. --RKKGLightSide 18:17, 18 lis 2010 (CET)