Thrawn's Revenge

Z Biblioteki Ossus, polskiej encyklopedii ''Gwiezdnych wojen''.

Obiekt, który nie jest u nas zarejestrowany, nie istnieje.

Ten artykuł zawiera treści niezgodne z porządkiem zarówno kanonu jak i Legend.


Opisane tu zagadnienia nie należą do kanonu, jak również stoją w sprzeczności z porządkiem wydarzeń z Legend (Expanded Universe).

Thrawn's Revenge: Imperial Civil War (Zemsta Thrawna: Imperialna Wojna Domowa) to modyfikacja do gry Empire at War: Forces of Corruption. Jest to jedna z najpopularniejszych i najczęściej nagradzanych modyfikacji osadzonych w uniwersum Gwiezdnych wojen. Jej autorami jest Thrawn Revenge Development Team.

Ważniejsze zmiany

  • Ulepszona grafika
  • System er
  • Nowe frakcje
  • zwiększenie limitu jednostek w bitwie kosmicznej do 40
  • zgodne z kanonem podboje galaktyki
  • dziesiątki nowych jednostek
  • Losowe floty
  • wprowadzono podział stacji na obronne typu Golan I, Golan II, Golan III i produkujące okręty
  • brak odradzania się bohaterów po śmierci
  • nowe oraz powiększone bądź zmodyfikowane mapy

Frakcje

System er

System er polega na tym, iż w przeciwieństwie do tradycyjnej wersji gry nie istnieje tu poziom technologiczny, to era pozwala nam na budowę jednostek nowych typów. Daną erę określa przywódca Imperium Galaktycznego, gdy ginie wówczas zmienia się era dla wszystkich nacji. Czasami era nie zmienia się, gdyż jest to warunkowane typem kampanii.

Ery

Ważniejsze zmiany dotyczące jednostek

  • wprowadzono podział niszczycieli Mon Calamari oraz Imperial na podtypy,
  • wprowadzono nowe typy myśliwców i czołgów,
  • wprowadzono nowe jednostki piechoty m. in. komandosów i specjalistów i żołnierzy z blasterami E-Web
  • wprowadzono możliwość budowania superniszczycieli
  • wprowadzono możliwość rekrutacji Jedi
  • wprowadzono jednostki PLEX również dla Imperium